16 June 2010

::: dEstiNasI :::

Mencintaimu bagaikan bertaruh di meja judi..
hati dan perasaan menjadi taruhan.
seluruh jiwa ku korbankan..
dan berharap kemenangan.

Jika aku yang menang,
cintamu akan kumiliki selamanya..
tapi jika aku kalah,
hancurlah harapan,
musnahlah impian.

Aku bagaikan seorang pengembara yg mencari destinasi..
adakah engkau destinasiku?
jika benar, 
dakaplah daku dan lindungi aku dengan cintamu..
jika bukan, 
pergilah engkau dari hidupku..
biarkan aku terus mencari,
sehingga ku temui destinasi itu..

1 comment:

Anonymous said...

destinasi pasti bukan halangan.
kita mampu memilih dan mencoraknya.
selagi upaya,teruskan mendayung untuk ke pulau bahagia.
tambahkan keyakinan dan siramlah semangat untuk mendiami pulau bahagia..
mencintaimu satu kebahagiaan.
dicintaimu seribu kebahagiaan.