10 May 2013

I'm Back

Assalamualaikum dan salam jumaat

I know its will take ages to renovate this blog coz its been a while tak di jenguk.
its okay.... boleh di bawak bincang. hihihi

tak tau kenapa harini macam rajin dan terdetik untuk membloging balik. seriously I dont know why.
bukan sebab tak ada kerja di opis okeh!!!! 
kerja bapak berlambaknya.!! hahah

bila pikir pikir balik, why not aku teruskan perjuangan aku dalam dunia blogging walaupun tiada siapa datang menjenguk kannn (ayat sentap maaakkkkk!!)  hahah
just buat simple karangan untuk di abadikan dan di baca pada hari tua dan boleh tunjuk kat cucu cicit kannn..( cerita macam dah kawen and beranak pinak -.-')

and... I think I'm gonna delete all my oldest post sebab aku rasa tulisan aku bnyak typo and MENGARUT. yes! MENGARUT. sumpah malu tengok tulisan sendiri. sangat kebudak2an. kali ini AKU JANJI (tiru ayat BN) tak akan ada typo dan mengarut2.

arghhh!! whatever. nobody concern right? hahha (eh, tukar fikiran pulak) kahkahkah

owh yeah.. last but not least, post2 aku sekarang akan ku pastikan lebih padat dan penuh isi. bukan lagi omong omong kosong yang hanya merapu tak tentu pasal. contohnya macam yang aku tengah tulis sekarang ni. wakakakak

okay lah. itu saja mukadimah utuk hari ini, InsyaAllah jika umur panjang, kita sambung merepek di lain hari pulak ye. bos aku dah balik ni. nak sambung kerja pulak. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



Wassalam :)

p/s : tak sabo nak upload semua gambo yang ado.