05 November 2009

necklace aku ilang

huh..
klo nk cerite.. mmg pnjang lebar la..
xpe2..
aku singktkn ek..


ceritnye camni..
b4 necklace aku ilng, aku simpan mende 2 kat dlm laci, n aku x sntuh mende 2 slame smnggu..

pas2, time aku ngh jge restorn mak aku, mak aku sowh aku bgkus nsi ntuk dberi kpde kkak spupu aku yg ngh jge kdai runcit kat dpn umh aku.
tp aku wt donno jerk.
so..
mak aku la isi n bngkus2 sume 2..


time nasi 2 da smpai, kakak aku pon bka la plastik nsi 2,
pas2 dye trjumpe loket aku kt dlm plastik nsi yg mak aku bngks td..
tp rntainye da xde.
(menurut cerite nye la..)

hmmmm..
pelik x??
walhal kakak sppu aku x pnah msk blk aku (yela kot)..
smpai skung aku msh trpkir2..
camne mnde 2 leh ilng..
ni la kngn aku ngn neclace aku.. sob...sob..


da la mende 2 pmberian parents aku,
mahal lak 2...
klo murah..
xde la aku sdh camni..
waaaaa
ilang 2 hri lpas..

No comments: