09 October 2010

L♥♥VE

assalamuailakum kepada reader yg setia d blog ni. da lama x update blog ni. bebulan jugak ler.. huhu.. bkan ape, xde mse n xde idea mmbuatkan blog ni x d update spt biasa. okee.. hari ni aku nk kongsi cter pasal activity aku semalam.

::OpEn HOuse d Bangi::

aku da xde bju kurung da ni nk g open house. sehari suntuk aku dok pikir, bju ape yg sesuai ek?? erm.. last2, bju raya thun lepas aku pkai. bedal je.. bkn owg tw pon bju raya tahun bila. heheh. okee. da make up cun2 (puji dr sndiri sbb xde owg puji) n then, ready to go.


sedondon kan? bkn berjanji pon.. tp sehati sejiwa. (poyo jap..)
hahahah


 shah alam  --> Bangi.
jauh ke x tu?
agak lebam jugak la dok dalam kete. seb bek bkn aku yang drive. klo x, mmg benti tepi jalan selame setengah jam!. huh! mmg jauh jgak la sbb aku x penah smpai ke bangi. dengan sesat nye lagi (pusing2 smpai pening pale cari umah).. ia nya mengambil masa lbh kurang 2 jam untuk smpai ke destinasi.

apabila tiba d destinasi, kami pon makn la dgn lahapnye (konon; padal control gile!) hahahhaha. bkn ape.. kena la sopan cikit bila dtg umah owg even lapa camne skalipon. makan sampai licin pinggan :: xbaik mmbazir tw ::
bee : xmo tmbh ke?? 
aku : xpela. da kenyang (padahal, blm kenyang lg.. hahah)
selepas je makan, aku berborak la ngn awek mmber Akim. name awek tu sofia. kami berkenalan smbil bercerita ttg pengalaman kak fifi semasa study dlu. abes cter pasl study, move on to career lak. kak fifi tauke SPA? oMG!! x sngka nye aku.. bkn ape, dress up dye biase jerk. no make up tebal2 cam dlm tv, xde over dress up. just simple. ape lagi.. bertmbh rancak la perbualan kami. aku dok sebok tnye itu ini. sbbnye, aku mmg mnat gile2 kat bidang sPA ni. bru je bbrapa minit berkenalan, tp rase cam da lame knl je, sbb kak fifi ni sgt mesra alam orgnye. syok gile berbual ngn die. lom puas tnye itu ini, my BeE da ajak pulang. haish.. kacau daun btol la.

kawan2, mmg best bka spa ni. pendapatan lumayan, tmbah2 lgi klo kat kwsn Kg. sebab kat kwsn kmpung x rmai competitor. tp yang wat aku skit kepale skung ni, MODAL!! mane aku nk cari modal sebanyak 150K? 
haish.. lpe lak nk tnye, mne kak fifi dapt modal sebnyak 150k tu.
ntah2 dye mmg ank owg kaye kot. wee~~
bayangkan saje, bru umo 24, tp da berjaya jadi tauke spa.

tetibe, semangat aku melonjak2 untuk mengikut jejak langkahnye. 
kepada reader yang BAIK HATI dan dengan IKHLAS ingin mmbuat sumbangn sebnayak 150k kepada saya, 
sila hubungi saya di talian 012...........
(konfiden je wt iklan. cam ade lak owg yg nk bg wet sbnyk tu)



No comments: