29 August 2010

bFF

kowng mest tw kan ape itu bFF? vongok tol la spe yg x tw tuh.. ahahha.. bpak kejam aku nih..
semalam sy hangout ngn kwn2 baek shdup tp x semati sy.. mereka adalah blurrr, sya, umi n aza...
mereka ini adlah kwn saya sejak berabad2 dulu. da knl sejak azali, tp mula berkwan pd wktu skola.. azali ke?
menipunye... astagfirullahalazim.. ape aku nih?? bln2 pose pon nk menipu gak ke?
ok.. driver kami semalam, adalah aza.. dye lah driver kami yg pling setia.. dye bwak kami jln2 1 shah alm tuh nek skyline (kenari) kesyngn dye.. hahaha.. xleh bla.. bajet skyline jerk!!
pas amek sowng2 kt umah msing2, kami brgerak menuju ke stadium s.alm.. ape ek nme stadium tuh?? lpe lak aku.. haish.. wat malu owg s.alm je sy nih.. T_T
da smpai sne, ape lg.. bedal la mknn yg dijual d sana. kami meronda2 dlm 2 -3 pusingan, pas2 bru beli makanan.. hahah.. aza punye pasal la nih!! tayang muka je lebeyh..malu sy.. saya kan pemalu orgnye ^_^ huhuh. da beli ape yg ptot.. pe tggu lg,, chaw ler~~
ok!! next place ade taman tasik shah alam. tujuan kami hanya satu dan jitu!! iaitu, amek pic sebanyak mugkin ngn bkat model yg tlh trtnam dlm diri kami sejak dulu kala. kami mmg berbakat. ahahha.. "org cantek mmg slalu begitu".. trademark umi tuh~~
da puas posing sane sini, n peluh pon mule memercik.. tekak da mula dahaga n perut pon suda mula mnyanyi lagu B.E.P rock that body~~ gempak uh!! kami pon brjln pulang ke kereta.. blm pulang ke umah lg tw.. heheh
port kami untuk berbuka kali ini adalah dataran s.alam... mse mula2 ktrng dtg, xde la rmai sgt.. so, xde la malu sgt untk bergmbar n brgolek2 kat ats rumput tuh cam cter hndustand~~ hahaha ^.^
tp ble da nk maghrib ckit, org da mule rmai gle yg bntang tikar untuk berbuka. tp itu sume tdak mmbataskan had kami untuk mmbuat havoc d dtaran itu.. ahahha.. saya rase, kami la yg plg bising kt situ.. al maklum la.. dah brkurun kami tdk bertemu muka.. chheewaahh~~
tp xpe, ade aku ksah ke? bkn nye ade sign board "please silent" n kami bknnye d library ponnn.. jnji kami happy..

alright... perut da kenyang.. tenaga untuk mmbuat bsg pon da bertambah..
next port adalah plaza alam sentral. kAraOke la.. hahah.. 1st tme aku karok kt tmpt tuh.. best la gak.. 30 lagu tlh d pilih. dan ktrng pon nyanyi la cam artis2 yg tengah wt konsert tuh.. bpak sedap sore ktrang.. bese la 2 kan... sore kami mmg sedap sejak azali lagi.. just xmo melibatkn diri dlm dunia artis nih.. kang femes sgt.. huhuh.. poyo nye penulis blog nih.. hahhaha...
jam tlh menunjukkan 10:30 pm.. mse untuk pulang.. weee~~ syoknye.... jap2.. lom puas amek gmbr lg.. g dataran merdeka kat s.alm jap.. amek pic d waktu malam jap.. snap!! snap!! snap!! ok. dah! ckp la tuh.. heheh..  telefon berbunyi.. telefon spe? owh.. blurr pnye.. jap.. bunyi ke?? dye silent mode je kot.. ahahha.. mak dye call.. sowh balik b4 kol 12..
ok la.. da la..jom la blk.. ngntok da nih..
yeeehhhhaaa!!!

4 comments:

farah said...

hee~ bes !

eis said...

heheh..
tq2..
lme x update..
:)

farzana ariffin said...

wey nek, name sya mne ngek?
kunk touching lak monkey sekor tu.
huhu

eis said...

kan ade kt atas tuh..
just aku lpe cter psl dye..
diam2 suda..
ahhaha