18 November 2010

ketinggalan zaman

ape yang ketinggalan zaman ni? old school la ko neh eis. hahah. bia la..
aku ngah bosan td petang, so, buka la YouTube. bile da bukak mende alah ni, x tw lak  nak tgk ape kt website kegilaan ramai tuh. dok pk punye pk, aku try taip "lagenda budak setan". kuar la bnyak gile video pasal cter ni, tp yang kuar ni, The Series punyer. xmo la aku. bnyak pulok nk tgk nt. ble mw abes? oke. cari lagi, taip balik, tp tmbh "movie" je kat blakang tuh.
haaaaa.. jumpe ponng... jom tengok kwn2!! (eeeeeiiii. cter ni da berabad lorh, ketinggalan btol eis ni). agagaggaga.

aku tunjuk poster saje! nk tgk, cari sendiri kat YouTube. c(;

layan jela.. bia la ketinggalan ke, hape ke. jnji aku nk ilangkan rase bosan okee. best cter ni ( mule2 shj.) i mean, time lisa berlakon jela, bila da tukar watak kepada Amelia, cter ni jadi kureng ckit(selamber je aku kritik) wahahha. bukan ape, lisa tu cantek sangat. i loooiikee!! cumelnyer die... adore her la!!. time Lisa n Farid Kamil berlakon, syooooknye tengok. ROMANTIKNYEEEEEEEEERRRRR si Farid Kamil melayan gf nye si Lisa itu...!! huhuhu.. alahai..... jeleznnye.. ( perlu ke aku jelez) hahahha.

itu sahaja yang ingin saya ceritakan.
sekian.
:)

p/s: lagu Ost LBS ni, sme dgn caller ringtone En. Bee (kepoh la kau eis!! da la old school) lalalallala. teeettt.

No comments: