27 November 2010

panas!!

hari ni kan, aku rase badan aku macam pnas giler!! adakah sebab cuaca hari ini yang sangat panas, or disebabkan aku kene ujan semalam? or sebab aku terlampau penat sebb semalam sehari suntuk aku bershopping sakan? best shoppink semalam.. muahahha.. seminggu 2 kali g mengabiskan duit di mall? gilo ka?? but its ok, untuk kepuasan diri jugak ( menyesal sebenarnye :-( ). hari selasa tuh, saya bershoppink jugak dengan syazatul. menghabiskn duit mak pak. ( klo mak aku tw, kene lempang jugak aku ni )

d kenny rogers  :D. air stoberi yogert kat sini the best ah!


ita dn rahimi. ini tyme shoppink ari selase


ni plak tyme shopping ari jumaat ( semalam ). muke blur cover ayu. muahahah

\uolz tw x muke penat camne? camni la. muke xleh bla. wakakak !


 di andalus. 


hanya aku dan blur yang tw motif gambar ni. :p

selepas puas abeskn duit di mall, aku n mmber's yg lain, gerak ke Andalus. lepak2 kejap. pastu pulang la. 
nek saje kereta. kepala aku da cam nak pecah u know? ( sje bgtw :p )
 ngeng... ngeng... ngeng..
 nak muntah pon ade jugak. sebab kena hujan kot time nak masok kereta. smpai sekarang pon masih berpusing - pusing. bole nmpk burung terbang atas kepala. hahaha. Tipu !

ingat kan nak berehat hari ini. tapi kesian plak xde sape nk jage kedai ayah.  sebab ade 1 staff yang cuti. so, aku lah penggantinye. siyes ni, badan panas gile. mate da berair cam orang nanges sebb panas sangat kot ! adoyai.... tahan saja. 

p/s : have a great weekend uolz..


No comments: