25 November 2010

berkhatan


cuti2 sekolah camni, mesti rmai budak2 laki yang kena sunat. klinik mesti meriah ngn budak - budak lelaki yang pkai kain pelekat. hahaha. npe dorang pakai kain pelekat? sbb nk berkhatan la.. dalam bilik doctor tu, mesty ade yang menjerit -jerit sebb takut punye pasal. padalah  bukan sakit mane pon. haha yeke? (memandai je aku ni ) 
Abdul Malik, adik saya yang no 3. berumur 8 thun. telah di sunat tengah hari tadi. saya pon xtw la die menagis ke tidak sebb saya x ikot. terdengar jugak perbualan anatara adik saya dan mak pagi tadi

malik : mak, cepat la, x sabar2 da ni. x sabar nak sakit

berani sungguh adikku. hahaha

mak : ( gelak2 ) kejap la.. npe x sabar pulak?

malik : ( tersengih je )

saya yang dengar pon tergelak jugak, sebb semalam ckp takut, arini, x sbor2 pulok. hahaha. macam2.  maybe da kurang rase takut sebb dia bersunat dengan sepupu saya sekali. so, ade la kawan untuk sakit bersama. tp rasenye dye exited sebb pas sunat ni, dia akan dapat sebijik basikal. haha. memang suke la dia. saya pon nk sunat klo gitu hahahah (gedix).


ni bukti adik saya da berkhatan

No comments: