25 December 2010

cari kerja

HAPPY  CHRISTMAS TO WHOM CELEBRATE CHRISTMAS DAY

ini kisah saya mencari kerja di area kL pada hari Jumaat.


mula -mula cari kat Reject Shop. tapi depa nak Full Time sahaja. ( tak minat)



aku pon tak tau kenapa aku suka amek gambar :)



hamek ko. sampai ke pavilion aku cari keja. tapi hampa :(


ni peneman saya semasa mencari kerja





taraaaaaaaa!!! saya di taman bunge. lalalalalal


nak jugak bergaya cam model. okee. saya model yang failed. hahahah




ni dalam toilet pavilion. siap ade sofa lagi taw. kan best kalo sume toilet kat Malaysia ni cam dalaM toilet kat pavilion. hahahhaha


kalo nak masok minang saya, RM 19.00 shj. siap ade diskaun 70 % sempena end of teh year. muahahhah


gambar lebih bnyak dari caption. hahha. niat dari rumah memang nak mencari keja. tapi bila da jumpa dengan sahabat yang otak sama gilo bergambar, memang gini la jadiknye. :)
keja x dapat, gambar je berlambak. hahahah 


No comments: