31 December 2010

HAPPY NEW YEAR


sakit mata dow tengok gambar kelip - kelip cam kat atas ni. kan? kan? kan?

eksaited sangat aku nak sambut tahun 2011 ni. aku pon tak tau kenapa. tapi memang aku eksaited. padahal, tak ade ape yang best pon..( yeke?) erm.. agaknya laaaa
macam tahun - tahun sebelumnye. sambut new year di rumah. T__T. sadisssssssss. huhuhu. En. Bee cakap, aku " tak muda" sebab tak lepakking. dah tu, dok ngan parents, macam mana nak hang out? tol dak?


by the way, apa azam baru korang? nak jadi baik ke? nak jadi jahat ke? nak jadi jahat ke? apa - apa pun, kita kena tanam  azam baru. and, azam baru tu mestilah yang baik - baik okee. jangan nak berazam " saya nak jadi pencuri yang berjaya tahun ini". memang nak mati cepat kalo anda tanam azam cenggitu. hahahaha.

and lagi satu, bila kita berazam, kena la tanam dalam hati and buat betol - betol, baru la akan tercapai. insyaAllah. kan? so, azam tahun baru saya untuk tahun ini ialah kurus kan badan. YES! aku akan buat betoi - betoi ( betol ke?) hahhahah. sebenarnye, tiap - tiap tahun, ini lah azam aku. tp tak jugak kurus - kurus. sadisssss. lalalalal. 

to all of u, HAPPY NEW YEAR.
peace!

No comments: