12 December 2010

mak balik kampung.

mak balik kg ari ni. desinasinya ialah SURABAYA. 
tiap2 tahun mak pulang. aku n adik2 je yang da jarang pulang. skung ni da masuk 3 tahun kot. 
lame tuuu... huhuhu. kerinduan pada suasana kampung sudah terpancar di ruang minda. bukan sayang duit untuk pulang or bukan da lupakan kampung. tapi disebabkan kami busy terhadap pelajaran dan juga bisnes, maka ianya membataskan kami untuk pulang ke kampung halaman.

mase dalam kete, adik aku yang no 3, da nanges2. nak ikot! nak ikot! nak ikot!. padahal mak balik kampung 9 hari je. bukan nlame mne pon. huhuh.
dari dalam kete, sampai la masuk LCCT, xlut jugak pujukan mak aku. 
ble mak aku da nk check in baru la adik aku tu benti majok.
rupa- rupanya mak aku janji nak bagi duit pas kembali dari kampung. ermm. patut lerrrrrr..
$$$$$

ni kat depan pintu LCCT. 
giliran mak pulok.


saye pon nak jugak menyelit. :p




saya sayang mereka




kabur la plakzzz..

mak da masuk balai perlepasan, baru la adikku yang bongsu n manje ni merengek nges. nk ikot, nk ikot!. puas saya pujuk. x lut. last2 nanges sampai tertido dalam kereta.
n now, bermula la kehipanku sebagai baby sitter selama 9 hari.
menghitung hari.......................
lalalala.
*borink*

No comments: