09 January 2011

hai... hye.. hi.. hello... whatever!

hai..
ape kabau olang - olang sume? ( pe bahase daaa)

lamenye x update blog. seminggu da kot. saya ade macam - macam problem la.. pertama sekali ialah, adapter ku rosak. so, xleh la nak on lappy. lappy ni da banyak kali buat hal. almaklum la. da uzur agaknye. tuannye pon, pakai dengan cara yang sangat80x extrem. so memang padan la muka saya. T__T.  LOL!

ingatkan nak update 3/1/2011. mase tu kan budak - budak baru masok sekolah. termasuklah adik - adik saya. tapi tak dapat amek gambar sume tu sebab saya kena attend interview pulok. so, acara amek gmbar di tunda pada 4/1/2011. 


earin exited sebab saya yang anta pada hari ke dua persekolahan.





******************************************


ini diary adik saya yang no 3. baru darjah 3, tp da ramai awek. giler dahsyat la mamat ni. hahhahah
saya jumpa baru je tadi mase ngah ajar adik bongsu (earin). diary tuuuuu...


ini dia si playboy jalanan. hahhah

No comments: