22 November 2010

2 in 1

entry kali ini agak panjang untuk saya membebel di blog saya ( spe yang xsuke, please leave this page :) ) sbb entry kali ini adalah berkenaan cerita 2 in 1. hehehehe.

earin : mak, jommmm pegi zoo. nk tengok gajah.
malik: mak, nak tengok harimau.
yakub : aku nk engok singa!!

kesian bunda ku. melayan kerenah anak2. heheh. but its okay, coz mud mak saya teengah baek sesangat neh. bole la manje lebeyh2 sikit. klo mud ngh up, jgn harap ler ye adik - adik ku. so, pada ari sabtu tu, kami sekeluarga  ( ayah x ikot. jage kedai ) pon pergi la ke Zoo Negara. kesian ayah.... saya pergi dengan sepupu. so, mmg dye la yg drive. selamat! xde la saya pulak yang kene drive yer..

xramai orang lagiii

mase kami sampai di zoo negara, xramai lagi orang, sbb pagi lagi kot tme 2 ( 11.35 a.m ). lagipon weekend kan, ramai yang msih bersantai -santai di ruma, x pon, msih berdengkur lagi. Earin , Malik , n Ipung adalah kanak - yang paling exited nk tengok binatang. yang dewasa seperti saya dan mak, hanyalah peneman untuk mereka. 
muke - muke exited adik -adik ku. 


mari2!!

photographer ni xreti snap pic la. muke saya dan bunda blur plak.



hohoho. demok nye saye.







 nmpk x chimpanzi tuh? menatang tuh nakal tw!! ade ke patut, dye berak, pastu lontar najis beliau kepada penonton. seb bek saya x kene. owg cina yang dok kt krusi tuh yang kene. kene kat betis dye. yeeeekkk!! hahah.. noty..

*********************************************

candid

muke farzana mmg x tersenarai. da nme pon blur. haha

woweee.. kami cumil kan??


senyummm :D
En. bee kekenyangan.  :p

ni activity kami semalam. jejalan ke sunway pyramid. tengok wayang citer Harry Potter. sebenarnye, aku bkn x paham cter tuh. tp aku sedikit kompius dengan dialog2 mereka. yela, bnyak dialog mereka menceritakan tentang sihir. ( da nme pon cter ahli sihir ) . susa plak nk explain ape yg aku x phm. huhu. bia la. even aku da tgk dr Harry Potter 1 until now, aku masih x dpat menghafal nama watak - watak yang ade dlm citer ni. 2 pasal la aku kompius kot. LOL.

emma sgt cantek! adore her!




2 comments:

abid_PM said...

macam seronok je ? :D

eis said...

heheh
seronok membace or seronok melihat aksi kami en. abid? huhuhu