22 March 2011

singgah di CASTLE

semalam ade lah hari outing seDUNIA. muahhaha. over pulak kan..
semalam aku dok layan kerenah si babun syazatul untuk lepaskan nafsu die pada SHISHA (betol ke aku eja ni?)

so aku bawak la beliau ke THE CASTLE kg baru. tempat ni orang pergi sebab nak bershisha je. ramai mamat arab la kat sini sebab owner nye pon arab
aku tak tau lah kenapa dia sangap sangat nak bershisha.
beliau kate dah setahun x lahap mende tuh. tuh pasal agak cam tamak sikit. 
yelaaa. mane tak nye, shisha tu dia sowang je isap. (tau la aku blanje, seronok lah beliau)
last-last, mabok dengan shisha. padan muka~~~

*berlakon semata-mata*

*  try isap shisha. tapi asap xdak. wat malu je. -__-" *

*ajul buat aksi naga. hahaha *

* aku tak tau la kenap pic blur. huhu *


pas shisha ktorang pergi makan kat CHOP N STEAK ( dulu kalu tak silap namanya THE SHIP ) plak. isi perut la. dah jenuh hidu bau asap shisa, cam lapo plak perut ni .

*curik blur punya*

 mula-mula aku tak nak lah makan kat sini sebab makanan dye x best pon. maybe sebab aku makan time bulan puasa. thats why la rasanya pon kurang sikit la.. semalam aku pergi, not bad la.. kira berpatutan. cam best la plak. ahakkz.. 

 tu jela aku nak hapdet untuk hari ini. daa~~

do u LIKE it?

2 comments:

Daksyah said...

hapdet:update..oh!baru ku tau..haha
yela..aku sorunk je yang lahap shisha..kau tak..kuajaq!

eis said...

HAHAHHA..
yela..
ko jela yg bedal kan..