12 March 2011

TSUNAMI LAGI!

maybe aku adalah orang yang da terlambat nak update pasal tsunami kat jepon ni. mesti korang dah dengar pasal tsunami kat jepon pagi tadi kan?
aku baru je dengar kol 10 malam tadi. ketinggalan berita. hahha. itupon aku dapat tau daripada farzana.
citernye camni,

mase aku otw nak hantar blur a.k.a farzana balik umah, farzana dapat messages daripada no tak kenal, tanya pasal bf si farzana yang kat jepon tu ok ke tak, sebab kat jepon kena bencana alam katanya. aku ingat member2 blur tu saje je nak prank blur tu kan.. so, aku ingat mende tu tipu la kan. yela, kitorang sebok berkarok tadi siang. huha hua sana sini sampai ke malam tak hengat dunia kan. mane la nak tau ade perang ke 3 ke, tanah runtuh dan tsunami bagai. memang tak laaa~~ kitorang sebok menyanyi je tadi. aku tau suara aku tak macam Dato' Siti. so jangan nak pertikaikan suara aku k ( muke kerek) :D .

tak dapat nak tunjuk gambar la plak, sebab camera syazatul plak kena virus bagai. bengang je aku. dah pose cun-cun ( konon), tetibe sume hilang. so, entry kali ni, tidak ada gambar ye kawan-kawan :(

kesian kawan aku syazatul monyet tuh, tengah tensen pasal kehilangan semua gambar dalam camera canggih beliau. memory car kena virus katanya. tah cane bole virus tu masok dalam memory card dia. aku boleh tompang simpati jelaaa..

tadi siang kami semua gembira sangat. bila malam je, masing-masing muke monyok. cam mop lantai.
aku dengan gastrik aku yang mula datang balik.
syazatul dengan memory card yang kena virus,
blur plak risaukan boipren dia yang kat negara otromen (jepon) yang sedang di landa tsunami.

eyh, cam dah jauh je aku lari tajuk ni.
hokeyh. aku copy paste sikit articles yang aku baca tadi.


"An 8.9 magnitude earthquake has hit the north-west of Japan, triggering a tsunami that sent ships and cars crashing into coastal towns. It has prompted tsunami warnings around the Pacific.


Forty people have been confirmed dead, but the toll is expected to rise sharply. Another 39 have been reported missing. The government has issued a warning that another strong earthquake could hit Japan."



* dahsyat tsunami ni. takut weyh *

mintak-mintak lah malaysia tak kena bencana camni. slalunya, bencana camni, adalah amaran daripadaNYA. 


~astaghfirullahal'azim~

2 comments:

deendez said...

hahahaha...cite tgh2 itu xleh blah...lawak2...last kali bf dia ok ke x??endingnya mnimbulkan byk tnda tnya la...hahaha

eis said...

owh..
lupa nak gtau..
boipren dia ok..
hahhahha
memory card still kna virus.
_the end_
huhuh